اسپانیا طاقت سیاست های ریاضتی دولت را نخواهد داشت
نوشته شده توسط : sadis

بنا بر گزارش ایرنا ، مندز بعد از ظهر امروزدر كنفرانسی تصریح كرد :در اسپانیا و در كشورهای منطقه یورو به اصلاحات و ریاضت ها در زمینه رشد اولویت داده شده و این اصلاحات بر اساس قربانی كردن بسیاری از موارد اقتصادی و مالی‌ برنامه ریزی شده است .

وی ضمن' كودن' قلمداد نمودن راخوی ادامه داد كه نخست وزیر اسپانیا به جای بحث و گفت و گو كردن با سندیكاهای كارگری در مورد اصلاحات كاری ترجیح می‌ دهد كه به سفرهای خارجی‌ برود .

وی افزود كه حزب حاكم مردمی از سیاست دو زبانه استفاده می‌ كند زیرا در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بودند كه مالیات ها را افزایش نمی‌ دهند و هنگامی كه به قدرت رسیدند ، اولین اقدام آنها افزایش مالیات ها بود .

مندز خاطرنشان كرد كه دولت اصلاحات كاری بسیار شدیدی را تصویب نمود و باید در نظر داشت كه در طول سال جاری نرخ بیكاری افزایش خواهد یافت و در این امر برخی‌ از اعضای اكثر خانواده ها بیكار خواهند بود .

رئیس انجمن تصریح كرد :سیاست هایی‌ كه دولت قصد دارد برای كاهش بدهی اجرا كند ، هیچ مفهومی‌ ندارند زیرا درآمد های مالیاتی دولت كاهش داشته ا‌ند و در این رابطه ، سیاست های مذكور باید تغییر یابند تا درآمدها افزایش پیدا كرده و آنهایی كه دارایی بیشتری دارند ، مالیات های بیشتری پرداخت كنند .

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: اسکاتلند , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: